لاستیک مینی لودر بابکت – خرید , فروش و قیمت لاستیک بابکت 1400

بازار لاستیک ایرانیان عرضه کننده لاستیک مینی لودر بابکت در سراسر ایران برای خرید انواع لاستیک بابکت با قیمت مناسب با بازار لاستیک ایرانیان تماس بگیرید : هنوز هم خیلی از ما به جای استفاده از کلمه مایع ظرفشویی، نام ریکا را به آن اطلاق میکنیم، یعنی برند ریکا در ذهن ما برای این نوع از شوینده تثبیت شده است!

همینطور هم بابکت!

بابکت یک شرکت ماشین سازی صنعتی و سنگین است که زیر مجموعه شرکت دوسان کره جنوبی به شمار می‌آید. در سال ۱۹۴۷ تاسیس شده است و به ساخت ادوات راهسازی و صنعتی همچون بیل مکانیکی، لودر و مینی لودر با کارایی های مختلف، موتور، لیفتراک و ریچ تراک و … میپردازد.

اما مینی لودر، دستگاهی که با ساخت آن، بسیاری از خدمات رسانی ها‌، ساخت و ساز‌ها ، آواربرداری‌ها، امدادرسانی‌ها، و به طور کل تمامی کارهای سنگین کوچک، با سرعت بیشتری انجام و شد و روند انجامشان متحول شد.

شرکت‌های بزرگ ماشین سازی دنیا از جمله : کاترپیلار، کوماتسو، هیتاچی، لیبهر، تویوتا، هیوندای، دوسان و …، اقدام به ساخت، تجهیز و تکمیل ایده مینی لودر کرده‌اند، که هم اکنون شرکت های مختلف ذکر شده، مینی لودر را برای ده ها مصارف مختلف و کاربردی در قالب ها مختلف تولید میکنند.

از مصارف کشاورزی و جابه‌جایی کالا در انبار ها تا مصارف ساختمانی، آوار برداری و حتی امداد رسانی!

در ایران هم شرکت‌‌های مختلفی با استفاده از مینی لودر یا همان بابکت خودمان، توسعه و سرعت انجام پروژه های خود را چندین برابر کرده‌اند.

لاستیک مینی لودر

لاستیک بابکت

خرید لاستیک مینی لودر بابکت

لاستیک یکی از مهم ترین قسمت‌های مینی لودر به شمار می‌آید ، با توجه به شرایط کاری دستگاه و همچنین نوع استفاده از دستگاه، قدرت ، میزان استحکام لاستیک و همچنین دیواره قوی تایر و از همه مهم تر آج تایر ( به اصطلاح گل لاستیک ) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. در کشور ما قالبا از انواع آج که در ادامه ارائه خواهد شد، برای مصارف مختلف بابکت استفاده میشود.

خریداران محترم میبایست در هنگام خرید لاستیک مینی لودر بابکت به نکات مهمی  توجه کنندن که مهم ترین آنها نوع محیط محل کار مینی لودر میباشد.

تایر ساز های مختلف جهان، برای قالب و هریک از آج های ساخته شده‌شان نامی به دلخواه خودشان اطلاق میکنند. در مورد لاستیک مینی لودر بابکت ، به دلیل اینکه چند نوع آج کاربردی خاص را همه‌ی تولید کنندگان تنها با جزئیات مختلف تولید میکنند، در ایران و در بین فروشندگان لاستیک با نام های ابتدایی و نام‌گذاری شده از روی ظاهر آج، شاخته میشوند.

قیمت لاستیک مینی لودر

لاستیک بابکت گل باقلوا !

آج لاستیک مینی لودر بابکت که به شکل باقلوا میباشد، این آج پر مصرف ترین آج در میان تایر‌های بابکت میباشد.

قیمت لاستیک بابکت

لاستیک مینی لودر گل چکش !

آج فوق، یکی از ساختار های لاستیک مینی لودر بابکت است که برای مصارف ساختمانی سبک کارایی دارد.

قیمت لاستیک بابکت

لاستیک بابکت گل سنگ !

این آج که عموماً برای تایر‌های لیفتراک استفاده میشود، و نشانه قوی بودن و میزان تحمل بالای لاستیک میباشد، برای لاستیک مینی لودر بابکت با مصارف شبیه به لیفتراک استفاده میشود.

قیمت لاستیک بابکت

لاستیک مینی لودر گل صنعتی L5 و L4 !

نوع آج فوق، دارای عمق آج زیاد و عموما دیواره‌های ضد برش توسط تولید کنندگان لاستیک ارائه میشود که یکی از قوی ترین انواع لاستیک مینی لودر بابکت به شمار می‌آید. که عموما برای تمامی مصارف سنگین کارایی دارد.

لاستیک بابکت

لاستیک بابکت گل غلطکی صاف یا L5S !

این آج برای لاستیک بابکت های خاص برای کار در محیط های مملو از مواد نفتی و یا مواد مذاب کارایی دارد.

لاستیک بابکت

لاستیک توپر بابکت یا لاستیک توپر بابکت!

پنچر شدن لاستیک ، یکی از عوامل مهم کاهش عمر لاستیک میباشد.

برای مصارفی همچون انبارهای پسماند، جابه‌‌جایی ضایعات تیز و برنده، انبارها و معادن سنگ، ذوب فلزات و …، برای بابکت و لیفتراک از تایر توپر استفاده میشود.

که تنها مزیت آن نسبت به لاستیک بادی ، عدم پنچری و عمر نسبتا بالاتری به دلیل عدم آسیب و پارگی و پنچری می‌باشد. برای مطالعه بیشتر در زمینه لاستیک توپر و یا خرید لاستیک توپر می‌توانید به صفحه مربوط به لاستیک توپر مراجعه فرمایید. با در نظر گرفتن تمامی اطلاعات فوق، جهت خرید لاستیک بابکت ، مشاوران بازار لاستیک در خدمت مشتریان محترم و عزیز میباشند. جهت انتخاب نوع مناسب لاستیک بابکت برای مصارف و محیط کاریی خود با بازار لاستیک تماس حاصل فرمایید:

۰۲۱۳۳۵۳۰۴۸۲ و ۰۲۱۳۳۹۷۷۰۴۹

بازار لاستیک ایرانیان

فروشنده انحصاری با کیفیت ترین برند‌‌های دنیا، در زمینه فروش لاستیک مینی لودر و فروش لاستیک بابکت

پیش از خرید لاستیک بابکت و یا خرید لاستیک مینی لودر  و یا اطلاع از قیمت لاستیک بابکت حتماً با مشاوران وب سایت بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

بازار لاستیک ایرانیان
www.BazarLastik.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *