لاستیک کارتینگ – لاستیک ATVs

لاستیک کارتینگ رنتال, لاستیک کارتینگ مسابقات, لاستیک ATV ای تی وی, لاستیک موتور چهار چرخ , لاستیک اسلیک,  لاستیک نیمه اسلیک,

وب سایت بازار لاستیک ایرانیان عرضه کننده لاستیک انواع خودرو های مسابقات کوچک و بزرگ مناسب پیست شامل لاستیک اسلیک ، لاستیک کارتینگ های رنتال و ریسینگ می‌باشد.

بازار لاستیک ایرانیان عرضه کننده لاستیک موتور های چهارچرخ ، (ATVs ) ، لاستیک خودروهای گلف ، لاستیک انواع خودروهای تفریحی کوچک و بزرگ ساحلی و … در سراسر ایران است.

افزایش روز افزون احداث پیست مسابقات کارتینگ و تفریح سالم جوانان، رضایت بخش است. تجربه مسابقات فرمول وان و هیجان آن، به همراه دوستان و خانواده در مقیاس خیلی کوچکتر و سرعت خیلی کمتر!

خودرو های کارت یا به اصطلاح مسابقات کارتینگ که امروزه در تمامی شهرهای ایران شاهد حداقل یک پیست برای کارتینگ هستیم، با پیشرفت چشمگیری روبه ‌رو بوده است.

اغلب استفاده از این خودرو ها برای تفریح های چند دقیقه ای بوده و اجاره ایست، اما مسابقات و فدراسیون ورزشی خاص خود را نیز دارد.

لاستیک کارتینگ نیز به دو منظور تولید شده است!

لاستیک کارتینگ رنتال Rentall

لاستیک کارتینگ مسابقات و ریسینگ Racing

لاستیک های رنتال مناسب کارتینگ، دارای دیواره معمولی و میزان تحمل و سرعت پائين تری نسبت به لاستیک های ریسینگ می باشند، از این رو قیمت لاستیک رنتال کارتینگ بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت لاستیک ریسینگ کارتینگ می باشد. همچنین به دلیل تفاوت سایز در دو محور جلو و عقب خودرو های کارت، میزان استفاده و فرسایش لاستیک نیز به دلیل عدم امکان جابه‌جائي تایر در میان محور ها افزایش می‌یابد.

دیگر ادوات مخصوص تفریح این روز ها موتور های چهارچرخ و یا ATV ها هستند. این موتور ها که بیشتر در سواحل ایران شاهد استفاده از آنها هستیم، دارای لاستیک مشابه لاستیک تراکتور و یا لاستیک آفرود خودرو های شاسی بلند می‌باشند.

ساختار و طراحی لاستیک آنها مناسب برای استفاده در شرایط مختلف است و حتی برخی از این ادوات برای استفاده های امدادی و یا حتی نظامی طراحی شده اند . قیمت لاستیک های موتور چهار چرخ و یا ATV در مقایسه با لاستیک های کشاورزی و یا آفرودی بسیار پائين تر است و این خودرو ها یا بهتر بگوئيم موتور ها در زمینه لاستیک از استهلاک کمی برخوردارند. همچنین خودرو های گلف و یا دیگر خودرو های تفریحی دیگر در ایران که عموماً برای مقاصد تفریحی دیگری غیر از آنچه که برایشان طراحی شده اند در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وب سایت بازار لاستیک ایرانیان، عرضه کننده تمامی لاستیک های مخصوص خودروهای کارتینگ، موتور چهارچرخ، خودرو های گلف و انواع لاستیک اسلیک مخصوص مسابقات در ایران می‌باشد. جهت کسب اطلاع از قیمت لاستیک کارتیگ و یا خرید لاستیک موتور چهارچرخ و اطلاعتی درباره هر یک از این محصولات می‌توانید با شماره های ذیل جهت دریافت مشاوره تماس حاصل فرمائيد.

۰۲۱۳۳۵۳۰۴۸۲

۰۹۳۵۴۰۰۷۰۰۷

بازار لاستیک ایرانیان

www.BazarLastik.com