لاستیک آفرود : لاستیک خودرو های آفرودی و یا به اصلاح لاستیک های جنگلی ( لاستیک های گل جنگی ) که به دلیل مصارف زیاد بر روی خودرو های SUV ( شاسی بلند ) در کشورمان رواج یافته است، توسط وب سایت بازار لاستیک ایرانیان قابل ارائه است. امکان بررسی، انتخاب، و خرید آنلاین لاستیک آفرودی و گل جنگی هم‌اکنون در وب سایت بازار لاستیک فراهم است. همچنین  این، فروشگاه آنلاین لاستیک ، عرضه کننده انواع تایر آفرودی مناسب با سایز خودرو های مختلف از بهترین برندهای موجود در بازار کشور می‌باشد.

لاستیک آفرود

تفریح با خودرو های خارج شهری و شاسی بلند که امروزه به اوج رسیده، لذت بخش و پر هیجان است.

همه ما خودرو های عظیم الجثه شاسی بلندی را دیده ایم که تجهیزات بیابانگردی و یا جنگل نوردی به همراه دارد و با لاستیک های بزرگ و زیبایش با ظاهری کثیف و گلی در جاده ها در حال حرکت است.

مهم ترین قسمت در خودروهای خارج شهری و شاسی بلند بزرگ لاستیک آنهاست، برای هر منظور تفریح، جنگل، کوه، صحرا و شن نوردی، ساحل و … لاستیک خاصی طراحی و با آج متناسبی تولید شده است که قابل جایگزینی نیست.

خیلی از خودرو های بزرگ شاسی بلند همچون نیسان رونیز، تویوتا لندکروز، نیسان رونیز، پیکاپ کاپرا، میتسوبیشی پاجرو، پاژن، تویوتا پرادو، هامر و … با لاستیک های گل جنگی و درشت ابهت و چشم نوازی بیشتری نیز دارند.

طراحی و ساختار لاستیک آفرود

ساختار لاستیک آفرود به دو نوع رادیال و بایاس تقسیم می‌شود. استفاده از لاستیک بایاس در شرایطی مشابه شرایط شنزار و صحرا و لاستیک رادیال در شرایط های گل و لای و جنگلی توصیه می‌گردد.

لاستیک آفرودی و گل جنگی می‌بایست دارای دیواره دوبل و قوی تر از لاستیک معمولی بوده که در شرایط خاص بعد از کاهش باد لاستیک برای عبور از موانع، آسیب به دیواره وارد نشده و پنچر و یا سوراخ نگردد.

آج طراحی شده در دیواره لاستیک های MT به دلیل عبور از شرایط باتلاق و سخت خارج جاده ای‌ می‌باشد و فقط به دلیل زیبایی طراحی نشده است. برخی از تایر ها همانند لاستیک مادزیلا، تا بن و لبه رینگ در دیواره لاستیک دارای آج می‌باشند که این تایر را به یکی از سرسخت ترین لاستیک های مناسب آفرود تبدیل کرده است.

برخی از برندهای غیر اصلی اقدام به تولید تایرهای آفرودی با دیواره های معمولی و مشابه لاستیک خودرو های سواری نموده اند. خریداران در هنگام خرید لاستیک آفرودی ارزان قیمت ، به این نکات توجهی نمی‌کنند اما بعد از مدت کوتاهی از استفاده از این تایر، متوجه ایرادات و عیوب لاستیک در حین استفاده خواهند شد.

برندهای معتبر تولید کننده لاستیک آفرود که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم ، هیچ گاه تایر مناسب شرایط خارج جاده ای و با گل جنگی را با مواد اولیه نا مرغوب و یا استاندارد های پائین تر از نیاز مشتری تولید نمی‌کنند.

قیمت لاستیک آفرود

قیمت لاستیک آفرودی نسبت به لاستیک های درون شهری بالاست. قیمت لاستیک با آج MT که به اصطلاح به آفرودی و گل درشت معروف است، کمی بیشتر از لاستیک با آج AT یا به اصطلاح چهار فصل و شهری است.

دلیل این اختلاف قیمت نیز تکنولوژي بالاتر تولید و عممق آج بیشتر لاستیک MT می‌باشد. اما وب سایت بازار لاستیک، به تمامی مصرف کنندگان محترم، لاستیک آفرودی و گل درشت MT را نازلترین قیمت مناسب خودروشان می‌کند.

برند های تولید کننده لاستیک آفرود

برخی از برندهائي که در زمینه تولید لاستیک آفرود و یا گل جنگی فعالیت دارند و در دنیا شهره هستند به شرح زیر می‌باشند:

  • لاستیک آفرود مکسس
  • لاستیک آفرود بی اف گودریچ
  • لاستیک آفرود کوپر
  • لاستیک آفرود میکی تامپسون
  • لاستیک آفرود کمهو
  • لاستیک آفرود نکسن
  • لاستیک آفرود مارشال
  • لاستیک آفرود اکسلرا
  • لاستیک آفرود مادزیلا مکسس
  • لاستیک آفرود رزر مکسس
  • و …

که همگی توسط وب سایت فروشگاه اینترنتی بازار لاستیک ایرانیان در سراسر ایران توزیع می‌گردد.

وب سایت بازار لاستیک ایرانیان

www.BazarLastik.com

سوالات متداول

۱ : لاستیک آفرود چیست ؟

پاسخ : لاستیک آفرود اگر در زمینه خودرو های شهری و شاسی بلند مطرح شود به لاستیک هایی با آج درشت برای پیمودن مسیر های سخت خارج شهری گفته می‌شود ، اما اگر در زمینه لاستیک ماشین آلات راهسازی، معدنی و صنعتی باشد، به انواع لاستیک عظیم و فوق عظیم که در معادن برای دامپتراک ها و لودر ها استفاده می‌گردد، گفته می‌شود .

۲ : قیمت لاستیک آفرود مکسس با تایرهای آفرود دیگر چه تفاوتی دارد ؟

پاسخ : لاستیک مکسس یکی از برترین تولید کنندگان لاستیک آفرود خودرو در سطح جهان به شمار می‌آید . از این رو نسبت به سایز برند ها از قیمت بالاتری برخوردار است.

۳ : لیست قیمت لاستیک آفرود را از کجا می توانم تهییه کنم ؟

پاسخ : برای دریافت قیمت لاستیک آفرود البته وابسته به نوع لاستیک آفرود ( ماشین آلات راهسازی و معدنی و یا خودرو های تفریحی و خارج شهری ) می‌توانید با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

۴ : آیا برای خرید لاستیک آفرود فقط در تهران شعبه دارید ؟

پاسخ : بازار لاستیک ایرانیان تنها در یک دفتر در شهر تهران در حال فعالیت است و هیچ یک از شهرها و استان های ایران شعبه ای ندارد، لذا تمامی تایرهای خریداری شده تنها از دفتر اصلی بازار لاستیک ایرانیان در تهران ارسال خواهد شد.